Menu
Menu
Coșul meu

Termeni si Conditii

 

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

 

Articolul 1

Dispoziții generale și definiții

1. Acești Termeni și Condiții Generale (denumite în continuare "TCG") reglementează drepturile și obligațiile entității comerciale KALIS, s.r.o. cu sediul la Rapatská 911, 95135, Veľké Zálužie , Republica slovacă, CUI: 51400316, TVA ID: SK2120716840 înregistrată în Registrul Comercial al Republicii slovace introduce no: 45263/N, (denumit în continuare "vânzător") și cumpărător (denumit în continuare "cumpărător") atunci când achiziționează bunuri oferite de către vânzător prin e-commerce de la vânzător adresa internet www.vestys.ro (denumit în continuare "Vestys.ro") și sunt o parte integrantă din contractul de achiziție încheiat între cumpărător și vânzător la distanță prin e-comerț pe internet (denumit în continuare "contractul de achiziție"). (Vânzătorul și cumpărătorul împreună denumite în continuare "părțile").

2. Aceste TCG se aplică achiziționării de bunuri comandate prin intermediul magazinului electronic (denumit în continuare "magazin electronic") de pe site Vestys.ro

3. GTC intră în vigoare în ziua publicării lor pe site Vestys.ro

4. Toate relațiile dintre cumpărător și vânzător, care nu sunt reglementate de prezentele CGC, sunt reglementate de prevederile relevante ale Codului Civil, Legea nr. 22/2004 Z. z. privind comerțul electronic și privind modificările aduse Legii nr. Regulamentul (CE) nr. 128/2002 privind controlul de Stat al pieței interne în materie de protecție a consumatorilor și modificarea anumitor acte, astfel cum a fost modificat prin Legea nr. Regulamentul (CE) nr. 284/2002z.astfel cum a fost modificat și Legea privind protecția consumatorilor în vânzările prin poștă.

5. Drepturile cumpărătorului în raport cu vânzătorul care decurg din Legea nr. Regulamentul (CE) nr. 250/2007z. privind protecția consumatorilor și modificarea actului Consiliului Național Slovac nr.372/1990 Coll. privind infracțiunile modificate și Legea nr. Regulamentul (CE) nr. 108/2000z.privind protecția consumatorilor în vânzările door-to-door( din usa in usa) și vânzările prin corespondență, astfel cum a fost modificat, rămâne neafectat de prezentele TCG.

6. Cumpărător înseamnă o persoană fizică înregistrată în sistem sau o persoană juridică care comandă Electronic bunuri prin intermediul magazinului electronic de pe site Vestys.ro.

7. O comandă electronică înseamnă un formular electronic trimis care conține informații despre cumpărător, o listă de bunuri comandate din oferta magazinului electronic de pe site Vestys.ro și prețul total al acestor bunuri, prelucrate de sistemul de e-shop.

8. Bunuri înseamnă toate produsele enumerate în lista de prețuri valabilă a vânzătorului de pe site Vestys.ro.

9. Tot conținutul site-ului este protejat prin drepturi de autor. Utilizatorii nu pot modifica, transmite, afișa, posta, vinde, autoriza, crea, copia, distribui, lucrări derivate sau utiliza orice conținut al site-ului în scopuri comerciale sau publice.

10. Datele de Contact ale vânzătorului pentru cumpărători:

Companie: KALIS, s.r.o.

Abordare: Rapatská 911, 95135, Veľké Zálužie, Republica Slovacă

Telefon: +421 948 298 228

E-mail: [email protected]

Articolul 2

Comanda si incheierea contractului

1. Condiția pentru valabilitatea Comenzii electronice este completarea veridică și completă a tuturor formularelor de înregistrare.

2. Vânzătorul nu este responsabil pentru întârzierea livrării și pentru daunele cauzate ca urmare a faptului că cumpărătorul nu a introdus toate datele necesare în timpul înregistrării și/sau a completat incorect formularul de înregistrare. De asemenea, vânzătorul nu este răspunzător pentru niciun prejudiciu cauzat cumpărătorului ca urmare a faptului că cumpărătorul și-a uitat parola de acces și/sau parola de acces a cumpărătorului a căzut în mâinile unor persoane neautorizate fără implicarea vânzătorului.

3. Comanda electronică primită este considerată un Contract de Cumpărare și este obligatorie.

4. Vânzătorul este obligat să confirme prin e-mail (la adresa de e-mail a cumpărătorului specificată în comanda electronică) sau prin telefon conținutul comenzii electronice a cumpărătorului fără întârziere după livrarea acesteia, către vânzător, în caz contrar contractul de cumpărare între părți nu a fost încheiat. Cumpărătorul este obligat să verifice conținutul comenzii electronice specificate în mesajul de e-mail de către vânzător. În cazul unor discrepanțe privind conținutul comenzii electronice confirmate de vânzător, cumpărătorul este obligat să notifice vânzătorul prin e-mail trimis la adresa de e-mail [email protected]

5. Elementele esențiale ale unei comenzi electronice sunt considerate a fi:

5.1 Identificarea Cumpărătorului, de ex. numele companiei sau numele și prenumele, sediul/reședința, numărul de identificare, numărul de identificare în scopuri de TVA și persoana de contact (număr de telefon și adresa de e-mail);
5.2 Descrierea și denumirea mărfurilor comandate conform catalogului afișat pe site-ul Vestys.ro;
5.3 Cantitatea de bunuri comandate;
5.4 Adresa locului de livrare a mărfii (dacă aceste informații nu sunt furnizate, se consideră că bunurile urmează să fie livrate la adresa sediului/reședinței Cumpărătorului);

6. În cazul în care comanda nu conține cerințele conform articolului anterior, se consideră incompletă. Într-un astfel de caz, Vânzătorul va încerca să contacteze Cumpărătorul și să îi solicite să înlăture deficiențele din comanda electronică și să o clarifice și/sau să o completeze, dacă este cazul. Comanda electronica se considera finalizata in momentul livrarii datelor care specifica si/sau completeaza comanda electronica catre Vanzator.

7. După trimiterea unei comenzi electronice, această comandă va fi procesată și o confirmare de primire a comenzii de către Vânzător va fi trimisă la adresa dumneavoastră de e-mail. Dacă este necesar, toate informațiile suplimentare referitoare la comanda dumneavoastră vor fi trimise la adresa de e-mail furnizată.

Articolul 3

Anularea comenzii

1. Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda fără a da un motiv în termen de 24 de ore de la trimiterea comenzii electronice sau în orice moment până la scoaterea mărfurilor din stoc, dacă mărfurile sunt disponibile în stoc, prin e-mail la adresa [email protected] sau telefonic la numărul +421 948 298 228. La anularea unei comenzi, este necesar să se menționeze numele, numărul comenzii și numele mărfurilor comandate.

2. Vânzătorul are dreptul de a anula comanda din cauza epuizării stocului, sau a indisponibilității bunurilor, el nu poate livra bunurile cumpărătorului în termenul specificat în CGU, sau la prețul indicat în mazaginul online, cu excepția cazului în care acesta este de acord cu cumpărătorul asupra unei comenzi de înlocuire. Cumpărătorul va fi informat despre anularea comenzii prin telefon sau e-mail.

3. În cazul în care Cumpărătorul a plătit deja o parte sau tot prețul de achiziție, această sumă va fi transferată înapoi în contul său în termen de 15 zile calendaristice de la anularea comenzii.

Articolul 4

Contracte cu consumatorii și instrucțiuni privind dreptul de retragere din contract

1. In cazul in care Contractul de Cumparare este incheiat folosind mijloace de comunicare la distanta (in acest caz, comert electronic pe Internet), Cumparatorul - consumator are dreptul de a se retrage din Contractul de Cumparare in termen de 7 zile lucratoare de la primirea marfii. Numai în cazul în care Vânzătorul nu furnizează Consumatorului informații care, conform § 10 din Legea nr. 108/2000 Legea privind protectia consumatorului in vanzarile din usa in usa si vanzarea prin posta, cu modificarile modificate, acest termen este de 3 luni de la primirea bunurilor. Dacă informațiile sunt transmise în mod corespunzător în cursul acesteia, perioada de trei luni se încheie și perioada de șapte zile începe din acel moment. Cu toate acestea, consumatorul nu se poate retrage din contractele enumerate la § 12 alin. 5 din Legea nr. 108/2000 Legea privind protectia consumatorului in vanzarile din usa in usa si vanzarea prin posta, cu modificarile ulterioare.

2. Consumatorul are dreptul să despacheteze și să testeze mărfurile după primire într-un mod similar cu cel obișnuit atunci când cumpără într-un magazin clasic (cărămidă și mortar). Cu toate acestea, testarea nu înseamnă începerea utilizării bunurilor și returnarea bunurilor către vânzător după câteva zile.

3. Consumatorul este obligat să notifice vânzătorului returnarea bunurilor în avans prin e-mail, respectiv. prin telefon, indicând numărul de comandă pentru care au fost achiziționate bunurile.

4. Notificarea consumatorului de retragere din contractul de cumpărare trebuie livrată vânzătorului până la sfârșitul perioadei de retragere și, în același timp, vânzătorului trebuie să i se restituie în mod corespunzător bunurile complete în starea lor inițială, cu toate documentele și documentația furnizată consumatorului. Pentru manipularea rapidă a mărfurilor, este necesar să returnați mărfurile la aceeași adresă a vânzătorului, care este indicată în documentele către mărfuri ca locul de unde mărfurile au fost trimise consumatorului.

5. Retragerea consumatorului din contractul de cumpărare anulează contractul de cumpărare de la început. Vânzătorul este obligat să preia bunurile și să returneze consumatorului în cel mult 15 zile de la data retragerii din contractul de cumpărare prețul plătit pentru bunuri prin transfer în contul consumatorului, inclusiv costurile suportate de consumator în legătură cu comanda bunurilor. Costul returnării bunurilor va fi suportat de consumator numai dacă bunurile respectă pe deplin cerințele de calitate și nu prezintă defecte.

6. În conformitate cu § 12 alin. 5 din Legea nr. 108/2000, consumatorul nu se poate retrage din contract, al cărui obiect sunt:

a) furnizarea serviciului dacă serviciul a început să fie efectuat cu acordul consumatorului înainte de expirarea perioadei de la retragerea din contract.
b) vânzarea de bunuri realizate conform cerințelor speciale ale Consumatorului, sau bunuri destinate special unui Consumator, sau bunuri care nu pot fi returnate din cauza caracteristicilor lor.
c) vânzarea unei lucrări audiovizuale, a unei înregistrări audio sau a unei înregistrări audio-vizuale a unui spectacol artistic sau a unei opere multimedia pe care consumatorul a despachetat-o sau program de calculator dacă a fost instalat.

7. În cazul neîndeplinirii oricăreia dintre condițiile de mai sus, Vânzătorul nu va accepta retragerea din comanda electronică, iar bunurile vor fi returnate Consumatorului pe cheltuiala acestuia.

Articolul 4

Condiții de stabilire a prețurilor

1. Prețul de achiziție al bunurilor oferite de vânzător prin intermediul site-ului Vestys.ro este întotdeauna listat lângă bunurile selectate. Toate prețurile pentru bunuri și servicii și toate taxele din magazinul online Vestys.ro sunt finale. TOATE promoțiile sunt valabile până când stocul este epuizat, cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru un anumit produs.

2. Vânzătorul își rezervă dreptul de a ajusta unilateral (crește/micșora) prețurile bunurilor listate pe site Vestys.ro noile prețuri ale mărfurilor sunt valabile pentru cumpărător în ziua publicării lor pe site Vestys.ro.o astfel de ajustare a prețului nu se aplică bunurilor deja comandate de cumpărător. În cazul în care Vestys.ro pentru unele bunuri, prețul este evident incorect, de ex. dacă bunurile sunt disponibile în mod obișnuit și cunoscute pe scară largă și prețul lor diferă de prețul obișnuit sau din cauza unei erori de sistem, prețul bunurilor apare "0 EUR" sau "1 EUR", vânzătorul nu este obligat să livreze Bunurile la prețul greșit, dar poate oferi cumpărătorului să livreze Bunurile la prețul corect. În cazul în care cumpărătorul în acest caz nu este de acord cu prețul corespunzător al bunurilor, acesta se poate retrage din contractul de cumpărare.

3. In cazul comenzilor mai mari, se poate conveni asupra unei reduceri individuale, in functie de volumul marfurilor comandate.

4. Taxa de reciclare este inclusă în prețul produselor vândute.

Articolul 5

Transport și manipulare

La bunurile comandate se adaugă o taxă de livrare:

1. Curier Packeta = 25 Lei (platiți pentru mărfuri când le ridicați), GRATUIT pentru comenzile de peste 260 Lei.

2. Packeta RO - 20 Lei, GRATUIT pentru comenzile de peste 260 Lei. (Z-box, Sameday box, Packeta punct de vânzare)

Articolul 6

Condiții de plată

1. Plățile se efectuează în RON, vânzătorul solicitând una dintre următoarele metode de plată:

1.1 Plata la comanda marfurilor ramburs: Cumparatorul plateste intreaga suma pentru marfa listata in comanda electronica la primirea expedierii.
1.2 Plată în avans cu cardul de credit sau prin transfer bancar prin aplicația GoPay: suma integrală pentru bunurile enumerate în comanda electronică va fi plătită de către Cumpărător în avans prin card de credit online, prin transfer bancar sau prin depunere în contul specificat în formularul electronic la comanda bunurilor. Dupa creditarea sumei in contul Vanzatorului, marfa va fi trimisa Cumparatorului la adresa specificata in comanda.

1.3 Plata in numerar la ridicarea din depozit, sau colectare personală

KALIS, s.r.o. 

Pro Credit Bank: RO13 MIRO 0000 9084 9057 0101

Utilizați numărul comenzii ca simbol variabil.

 
Articolul 7

Condiții de livrare

1. Livrarea bunurilor comandate electronic, în funcție de disponibilitatea bunurilor și de capacitățile operaționale ale vânzătorului, va fi expediată în cel mai scurt timp posibil, de obicei în termen de 7 zile lucrătoare de la data la care vânzătorul a confirmat primirea comenzii electronice, respectiv. după primirea plății în avans, transferați în cont, și anume la locul de livrare indicat în comanda electronică. Cu toate acestea, timpul de livrare variază în funcție de disponibilitatea unor articole.

2. Cumpărătorul este informat cu privire la trimiterea bunurilor prin e-mail, respectiv telefon.

3. Bunurile sunt livrate prin serviciul de curierat Packeta (mailroom) sau poșta slovacă la adresa locului de livrare specificat de cumpărător în comanda electronică sau prin service Packeta (mailroom) – punctul de livrare / Z-Box / Sameday box, unde expedierea ajunge la punctul de livrare selectat, unde cumpărătorul poate plăti bunurile în numerar sau cu cardul, dacă punctul de livrare îl acceptă. 

4. Dreptul de proprietate asupra bunurilor este transferat Cumpărătorului la acceptarea și plata prețului de achiziție.

5. Expedierea mărfurilor include întotdeauna o factură. La preluarea bunurilor, Cumparatorul este obligat sa verifice daca coletul in care este ambalata marfa nu este deteriorat si sa semneze primirea expeditiei. În cazul în care este deteriorat, este necesar să se întocmească un raport privind defectele detectate cauzate în timpul transportului cu serviciul de curierat Packeta (Zásielkovňa) sau Poșta Slovacă la locul de livrare a mărfurilor. Dacă Cumpărătorul acceptă mărfurile în ciuda deteriorării evidente a ambalajului, Vânzătorul nu va accepta reclamații ulterioare din acest motiv.

6. Un transport nedeteriorat, nedeschis, original este considerat a fi doar unul care nu prezintă aceste semne. Transportatorul (Packeta) este obligat să vândă mărfurile Cumpărătorului articol cu articol și să scrie un raport pe loc. Transportatorul este responsabil pentru daunele rezultate.

7. Livrarea mărfurilor pe teritoriul statelor membre ale Uniunii Europene, sau alte țări se efectuează pe baza consimțământului prealabil și a acordului scris reciproc privind prețul pentru poștă și ambalare și, dacă este cazul,alte condiții de livrare între Cumpărător și Vânzător.

8. În cazul în care Cumpărătorul comandă mărfuri din magazinul online www.vestys.ro și nu primește livrarea, sau transportul va fi returnat către Operator deoarece cumpărătorul refuză să preia livrarea mărfurilor, sau transportul nu va fi livrat din cauza unei adrese incorecte, către client - Cumpărătorul este obligat să plătească cheltuielile de transport în valoare de 10 EUR , adică costurile poștale și de ambalare, precum și costurile poștale care apar la returnarea expedierii la adresa Prevádzkovala, pe care Vânzătorul este obligat să le plătească la returnarea numerarului nelivrat la livrare către serviciul de curierat Packeta. Într-un astfel de caz, Vânzătorul va contacta Cumpărătorul prin e-mail sau telefon.

Articolul 8

Condiții de garanție și reclamații

1. Cumpărătorului i se asigură o perioadă de garanție de 24 de luni pentru bunurile livrate. Perioada de garanție începe din ziua în care bunurile sunt predate Cumpărătorului. Dacă cumpărați bunuri ca si companie (cumpărați sub un număr de identificare înregistrat), garanția pentru calitatea mărfurilor este de obicei de 12 luni. Vânzătorul nu este responsabil pentru costurile legate de dezasamblarea și asamblarea dispozitivului revendicat.

2. Fiecare produs achiziționat de la Vânzător este însoțit de o factură (dovada achiziției) care servește și ca document de garanție atunci când este livrat Cumpărătorului.

3. Numai bunurile achiziționate de la Vânzător și plătite integral pot fi reclamate.

4. La efectuarea unei reclamații, Cumpărătorul este obligat să livreze bunurile revendicate la adresa sediului social al Vânzătorului. Livrați bunurile curate, nedeteriorate mecanic, în ambalajul original și cu documentele necesare. Nu acceptam marfa trimisa ramburs la livrare. Vă recomandăm să asigurați mărfurile expediate.

5. Vânzătorul decide imediat asupra reclamației în cazuri complexe în termen de 3 zile lucrătoare. În cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării produsului, în cel mult 30 de zile de la data aplicării reclamației. După expirarea acestui termen, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract, sau are dreptul de a schimba produsul cu un produs nou.

6. Toate reparațiile în garanție aplicate legal sunt gratuite, inclusiv costurile de livrare a bunurilor reparate către Cumpărător.

7. Toate reparațiile în garanție aplicate legal sunt gratuite, inclusiv costurile de livrare a bunurilor reparate către Cumpărător.

8. Vă vom oferi informații despre punctele de service pentru service în garanție și post-garanție la cerere prin telefon sau prin e-mail.

9. Cumpărătorul va fi informat cu privire la rezultatul reclamației imediat după finalizarea procedurii de reclamație prin telefon și îi va fi livrat și prin e-mail. protocol de reclamație prin poștă recomandată.

Articolul 9

Protecția datelor cu caracter Personal

Operatorul care prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal este compania KALIS, s.r.o.; Rapatská 911, 951 35 Veľké Zálužie, ID: 51400316

Contact: [email protected]

Informații suplimentare privind prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi găsite în secțiunea Protecția Datelor cu caracter personal. 
 

Articolul 10

Circumstanțe care exclud răspunderea pentru imposibilitatea executării

1. Niciuna dintre părțile contractante nu își asumă responsabilitatea pentru imposibilitatea executării în caz de forță majoră.

2. Un eveniment cauzat de forță majoră este considerat a fi un eveniment pe care părțile contractante nu l-ar fi putut prevedea și pe care nu l-ar fi putut preveni nici măcar cu cea mai mare grijă profesională posibilă, care este independentă de voința lor, în special război, rebeliune, grevă., dezastre naturale, modificări ale legislației și altele.

3. În cazul în care are loc un eveniment conform punctului 2, părțile contractante sunt obligate să se notifice reciproc despre acest fapt fără întârzieri nejustificate

Articolul 11

Dispoziții finale

1. La achiziționarea de produse pe site-ul Vestys.ro, se presupune că Cumpărătorul are cunoștințe despre posibilitățile tehnice ale Internetului și acceptă posibilele probleme condiționate de tehnologie.

2. Vânzătorul nu este responsabil pentru daunele cauzate de conectarea greșită la Vestys.ro. Protecția calculatorului, respectiv a datelor aflate în calculator, revine Cumpărătorului.

3. Vânzătorul avertizează că informațiile prezentate pe Vestys.ro pot fi actualizate fără notificare prealabilă.

4. Vânzătorul nu poartă responsabilitate față de orice parte pentru daune directe, indirecte sau speciale, cauzate de utilizarea informațiilor de pe Vestys.ro.

5. Vânzătorul poate oricând să modifice fără notificare prealabilă produsele sau denumirea produselor prezentate pe Vestys.ro.

6. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa aceste TCG oricând. Modificările și/sau completările acestor TCG devin efective din momentul publicării lor pe Vestys.ro.

7. Cumpărătorul este de acord că factura pentru produsele comandate va fi trimisă electronic prin e-mail.

8. Părțile contractante au convenit că toate litigiile care apar între ele din relațiile juridice bazate pe contract sau contracte asociate, inclusiv litigiile privind validitatea, interpretarea și încetarea acestui contract, vor fi soluționate în primă instanță prin mediere.

9. Prin trimiterea unei comenzi electronice Vânzătorului, Cumpărătorul confirmă, de asemenea, acordul său cu TCG Vânzătorului.


Termenii și condițiile devin valabili și efectivi de la data de 10.04.2024.

Actualizat: 10. 4. 2024