Vă vom sfătui cum să alegeți produsele, cum să procedați la cumpărare, cum să plasați corect o comandă sau cum să vă înregistrați în magazinul nostru electronic.
Alegerea produselor:
Alegeți un produs, faceți clic pe numele sau fotografia produsului și vor fi afișate informații detaliate despre produs (preț, starea stocului, opțiuni suplimentare disponibile și descrierea produsului).
Selectarea opțiunilor suplimentare disponibile:
Pentru unele produse de pe site-ul nostru , aveți la dispoziție mai multe opțiuni de cumpărare suplimentare.
Unele opțiuni disponibile sunt obligatorii. Fără a le alege, nu este posibil să adăugați produsele în coș. Aceste campurie sunt marcate cu simbolul *
Campurile care nu sunt marcate cu acest simbol sunt opționale și nu trebuiesc completate.
Dacă selectați un produs și completați datele obligatorii sau opționale, puteți adăuga produsul în coș făcând clic pe butonul Adaugă în coș. Pune produsul în coș fără obligație, îl poți scoate oricând fără să plătești pentru el. După aceea, puteți continua să selectați produsele sau să mergeți direct la comandă.
Coş:
După plasarea produselorr în coș, puteți vedea coșul de cumpărături în partea dreaptă sus a paginii sau cate produse ai in cos si la ce pret. Faceți clic pe coș pentru a finaliza achiziția.
Conținutul coșului:
Coșul afișează în mod clar o listă cu toate bunurile pe care le-ați plasat în Coș până acum și prețul total pentru mărfurile fără transport. La acest preț se va adăuga ulterior (la checkout) suma pentru expediere conform metodei de livrare.
Puteți edita comanda - pentru orice articol, modificați numărul de articole sau eliminați întregul articol din Coș.
Verificați conținutul coșului dvs. și faceți clic pe comandă.
Comandă:
Fără înregistrare sau cu înregistrare:
În primul pas, puteți alege să cumpărați fără înregistrare, vă puteți înregistra sau vă puteți autentifica dacă v-ați înregistrat deja în trecut. Vă recomandăm să vă inregistrati pentru acces rapid la istoricul comenzilor.
Informatii despre tine:
În a doua etapă, completați datele dumneavoastră personale necesare pentru livrarea mărfurilor comandate. În cazul în care achiziționați bunuri în scopuri comerciale, nu uitați să completați datele companiei (numele companiei, codul fiscal ).
Dacă adresa de expediere este aceeași cu adresa de facturare, caseta trebuie bifată. Dacă adresele sunt diferite, caseta nu trebuie marcată și completați adresa de livrare.
Dacă sunteți un utilizator înregistrat și autentificat, datele dumneavoastră vor fi încărcate automat în formular.
Modalitate de livrare:
Alegeți cel mai potrivit mod de livrare pentru dvs.
Curier la adresa - coletul va fi livrat prin curier la adresa aleasă.
Packeta - făcând clic pe butonul "Selectați un punct de colectare", Selectați locul în care doriți să vă trimitem expedierea. Veți fi informat despre posibilitatea de a prelua livrarea prin e-mail și SMS.
Metoda de plată:
Alegeți o metodă de plată cu numerar la livrare sau plătiți online cu cardul prin internetbanking.
Numerar la livrare - plătiți pentru expediere la primirea mărfurilor de la curier sau la oficiul poștal sau la camera poștală.
Plătiți online cu cardul - plătiți expedierea în avans înainte de livrarea mărfurilor. Nu veți mai plăti bunurile la primire.
Plătiți prin internetbanking - prin gateway-ul de plată GoPay, puteți trece direct la internetbanking-ul băncii dvs. și puteți plăti confortabil după conectare.
Plătiți cu Google Pay - prin gateway-ul de plată GoPay, veți fi redirecționat către Google și puteți plăti comanda cu un card de plată salvat.
Plătiți cu ApplePay - prin gateway-ul de plată GoPay, veți putea plăti comanda direct prin dispozitivul Apple folosind cardul de plată salvat.
Mesaj pentru noi (marca și modelul vehiculului dvs. / alt comentariu)
Scrieți nota sau mementoul despre comandă în acest câmp.
Dacă ați ales metoda de transport: Packeta, asigurați-vă că nu ștergeți textul în care se află punctul de livrare selectat.V prípade, ak ste si zvolili spôsob dopravy: Zásielkovňa
Confirmarea comenzii:
Pentru expedierea cu succes a Comenzii, este necesară o confirmare a familiarizării cu Termenii și condițiile.
Citiți termenii și Condițiile și bifați caseta.
Vă rugăm să verificați toate detaliile și apăsați butonul Confirmare comandă pentru a confirma comanda.
Dacă ați ales o metodă de plată cu cardul:
Când plătiți cu cardul, după confirmare, veți fi redirecționat către gateway-ul securizat de plată GoPay și vi se va solicita să plătiți bunurile.
Introduceți adresa dvs. de e-mail în câmpurile de mai sus, unde veți primi o confirmare a plății, numărul cardului de plată, luna / anul expirării cardului și codul CVV din spatele cardului la punctul de semnătură.
Apăsând butonul Pay, vi se va cere să introduceți codul de verificare a plății pe care îl veți primi de la banca dvs. prin SMS.
Prin confirmarea codului SMS, veți fi informat despre plată și prin e-mail veți fi informat imediat despre primirea comenzii dvs. în sistemul nostru.
Dacă nu ați primit e-mailul dvs., vă rugăm să verificați folderul SPAM sau orice greșeală de tipar din adresa dvs. de e-mail.
Dacă ați ales metoda de plată cu numerar la livrare:
Imediat după confirmarea comenzii, vi se va trimite un e-mail despre primirea comenzii dvs. în sistemul nostru.
Dacă nu ați primit e-mailul, verificați folderul SPAM sau orice greșeală de tipar din adresa de e-mail.
Procesul de procesare a comenzii:
Procesul de procesare a comenzii: Odată ce comanda dvs. este primită în sistemul nostru, comanda va fi procesată și expediată în următoarea zi lucrătoare. Informam clientul despre progresul procesarii comenzii prin email sau telefonic.
Procesare - Am primit comanda dumneavoastră în sistemul nostru și o vom procesa cât mai curând posibil.
Plătit - Înregistrăm comanda dvs. ca plătită și o procesăm cât mai curând posibil.
Ne pregătim pentru expediere - transportul pe care l-ați comandat este în stoc și este în curs de pregătire pentru expediere. În cazul configurației opționale, pregătim produsul conform cerințelor dumneavoastră.
Trimis - Expedierea dvs. este în mâinile companiei de transport maritim și vă puteți aștepta la livrarea acesteia.
Anulat - Prin acord reciproc, comanda dvs. a fost anulată și nu vă va fi expediată.
Mărfuri în așteptare - Comanda dumneavoastră conține unul sau mai multe produse pe care nu vi le putem trimite momentan. Veți fi informat telefonic despre situația și data livrării mărfii.
Reținut - Comanda dvs. este în așteptare pe baza acordului și va fi trimisă la data convenită.